Beställ En Design Av Mig

Skrivet Den 2009-06-20 Kl: 22:28:25
Om du vill beställa en design:
Använd gärna mitt Kontaktformulär att skriva i, [Länk] och märk mailet med "Bloggdesign"
OBS! Glöm då inte att ange din e-mail adress!

Eller, så skickar du ett mail direkt till mig:
[email protected]

Välj bland följande paket:

Lilla paketet (Kommer att kosta 15kr)
- Header
- Bakgrund
- Profilbild

Mellan paketet (Kommer att kosta 25kr)
- Header
- Bakgrund
- Profilbild
- Signatur
- Text om dig själv i menyn

Stora paketet (Kommer att kosta 40kr)
- Header
- Bakgrund
- Profilbild
- Signatur
- Text om dig själv i menyn
- Menyn i rutor
- Länkar till dina vänner
- Dropdown ovanför headern

Just nu gör jag bara lilla och mellan paketet, och de är gratis tills något annat anges.

Om du vill att lägger jag in designen på din blogg så kan jag göra det, men eftersom att du då ger mej lösenrodet så rekomenderar jag att du byter lösenord direkt efter att jag lagt in designen, så att jag inte blir beskylld för något i efterhand, det är självklart inget måste, om du vill kan jag maila kod- + stilmallar till dig.

OBS! Jag ansvarar inte för sidan bara för att jag vet ditt lösenord i sånt fall.

Eftersom att jag är 14 år går jag i skolan så jag har inte mycket fritid utan pluggar nästan alltid när jag kommer hem från skolan. Jag jobbar med designerna så fort jag får tid men har faktiskt ett privatliv också. Jag är tacksamma om ni inte tjatar, som sagt, jag jobbar så fort jag kan men listan kan bli lång så ha tålamod, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback